Startia tarjoaa keskiviikkoisin aamukahvit yrittäjyydestä kiinnostuneille

07.08.2019

STARTIA AY facebook cover 600pxVaasanseudun Uusyrityskeskus Startia tarjoaa Aamukahvit yrittäjille -tilaisuuksissa kaikilla yrittäjyydestä kiinnostuneille mahdollisuuden tutustua yrittäjyyden perusteisiin ja vinkkejä yrityksen alkuvaiheeseen. Maksuttomat aamukahvit ovat syyskuusta lähtien tarjolla joka viikko samaan aikaan, vuoroviikoin suomeksi ja ruotsiksi.

Ensimmäinen tilaisuus on keskiviikkona 4.9. klo 8.00–9.30, kielenä suomi. Ensimmäinen ruotsinkielinen tilaisuus on 11.9. Myös englanniksi kahvitellaan syksyn mittaan hieman harvemmalla syklillä. Ensimmäinen englanninkielinen tilaisuus on torstaina 26.9. klo 8.00–9.30.

Tilaisuudet järjestetään uusyrityskeskus Startian ja Vaasanseudun Kehitys Oy VASEKin tiloissa, osoitteessa Alatori 1 A (3. kerros). Erillistä ilmoittautumista ei tarvita, vaan mukaan voi tulla, jos on kiinnostunut yrittämisestä, suunnittelee yritystoimintaa tai on hiljattain perustanut yrityksen.

Tarkat päivämäärät ovat listattuna tapahtumakalenterissamme, johon myös päivitetään mahdolliset muutokset. Tarkista kalenterista itsellesi sopiva ajankohta ja tule tutustumaan yrittäjyyteen kuuman kupposen äärellä!

Varaa aika yritysneuvojalle

[contact_member,name=Tommi Virkama,id=14,details=Name]