30 vuotta tarinoita todellisesta elämästä – historian havinaa ja uusia tuulia Startian kanavissa

19.01.2022

pexels pixabay 45238

Startia on tarjonnut uusyrityspalveluja Vaasan seudulla jo 30 vuoden ajan. Suurempia juhlallisuuksia kaavaillaan Startian oikean syntymäpäivän ja syyskuun valtakunnallisen yrittäjänpäivän paikkeille, mutta ajatuksena on, että vuosipäivää huomioidaan koko vuoden 2022 ajan sosiaalisen median kanavissamme.

Startiaa ei olisi olemassa ilman sen asiakkaita. Siksi heidän tarinansa ovat keskipisteessä, kun kerromme menneistä vuosista. Juhlavuoden aikana jaamme Startian tarinaa hashtagien #TBT ja #startia30 kera julkaisemalla lyhyitä otteita Startian historiasta sekä vanhoja kuvia samalla kun esittelemme toimintaamme.

Startia on palkinnut myös monia Vuoden uusyrittäjiä Vaasan alueella. Mitä on tapahtunut kaikkina näinä vuosina tähän mennessä? Yrittäjien omat tarinat antavat tietoa yrittäjyydestä ennen ja nyt sekä tarjoavat ehkä jopa inspiraatiota kaikille yrittäjyyttä harkitseville.

Haluamme kiittää kaikkia asiakkaita, yrityksiä sekä asiantuntija- ja tukiorganisaatioita hyvästä yhteistyöstä ja kutsua kaikki kiinnostuneet juhlimaan kanssamme Vaasanseudun Uusyrityskeskus Startian työtä 30 vuoden aikana seuraamalla kanaviamme:

Juhlavuotensa kunniaksi Startia lahjoittaa pienen lahjan kaikille perustamisneuvonnassa käyneille uusille Vaasan seudun yrityksille.

• Voit lukea Startian 20-vuotishistoriikin verkossa tästä (pdf)
  • Lue lisää Startian juhlavuodesta tästä