Asiakas painaa printtiä ja Movaco hoitaa loput

10.06.2020

Mårten Snellman, Alexandra Nivukoski, Outi Barysheva.Movacon yrittäjä Mårten Snellman sekä asiakkuuspäälliköt Alexandra Nivukoski ja Outi Barysheva haluavat helpottaa asiakkaan arkea löytämällä tämän tarpeisiin sopivat ja tehokkaat ratkaisut.

Tulostamisen ja asiakirjahallinnan erikoisosaaja Movaco palvelee Vaasan alueen yrityksiä valtuutettuna Canon Business Center -jälleenmyyjänä. Yrityksen tavoitteena on tehostaa asiakkaan toimintaa tarjoamalla monipuolisia dokumentinhallintaan liittyviä ratkaisuja aina tulostamisesta tai skannaamisesta asiakirjan tietoturvalliseen siirtämiseen ja säilytykseen.

Alkuvuodesta 2020 Movaco liittyi Uusyrityskeskus Startian asiantuntijaverkostoon voidakseen yhä paremmin tavoittaa Vaasan seudun pienyrityksiä jo niiden perustamisvaiheessa.

– Meidän tehtävämme on tarjota asiakkaalle ratkaisuja tulostamiseen ja asiakirjahallintaan. Asiakkaan ei tarvitse muuta kuin painaa printtiä ja me pidämme huolen siitä, että kaikki toimii. Meille on myös todella tärkeää, että käyttäjät osaavat käyttää omaa työskentelyään tehostavia laiteominaisuuksia. Ei tarvitse siis yksin värkätä ja vääntää, vaan asiakas saa keskittyä omaan ydinosaamiseen, Movacon asiakkuuspäällikkö Outi Barysheva kertoo.

Alexandra Nivukoski, Outi Barysheva.

Alexandra Nivukoski ja Outi Barysheva työskentelevät Movacolla asiakkuuspäällikköinä.

– Haluamme olla yritysten kumppani. Vaalimme hyviä asiakassuhteita, jotka syntyvät luottamuksesta. Haluaisimme ilman muuta olla mukana yrityksen rinnalla jopa heti sen perustamisesta lähtien, hän jatkaa. 

Pikkuprintteristä suurkuvatulostimeen, ja kaikkea siltä väliltä

Movacolta yritys voi siis hankkia tulostuslaitteen tarpeiden mukaan pienestä printteristä suurkuvatulostimeen, ja lisäksi kaikki tarvittavat paperit, värikasetit sekä huollot. Kutakin asiakasta palvelee aina oma yhteyshenkilö, jolloin tämä pystyy tutustumaan yrityksen toimintaan ja auttamaan asiakkaan arkea aidosti helpottavien ratkaisujen ja palveluiden valinnassa.

Asiakaskuntaan kuuluu pääasiassa pk-yrityksiä ja julkisen sektorin toimijoita. Palvelut sopivat kuitenkin organisaation koosta tai muodosta riippumatta kaikille, joilla on tarve tulostaa ja säilöä tiedostoja.

Pienenkin yrityksen asiakirjanhallintaan

Joskus yrityksen toimistotyön pullonkaula voi olla juuri tuloste: esimerkiksi vaikeaselkoinen lomake, jonka käsittely on työlästä ja aikaa vievää. Silloin Movaco voi auttaa muuttamalla tiedon keruun kokonaan sähköiseksi.  

Movaco9Movacon toimisto sijaitsee Vaasassa Ratakadulla.

– Haluamme ymmärtää asiakkaamme liiketoimintaa ja sitä kautta löytää oikeasti tarpeisiin sopivat ja tehokkaat ratkaisut. Kokonaisvaltainen palvelu on meille ensiarvoisen tärkeää, Barysheva toteaa.

– Toimivat koneet vapauttavat yrittäjän keskittymään omaan osaamiseensa. Movacolla on vankka asiantuntemus kaikesta tulostamiseen liittyvästä ja paikallisena toimijana valmius palvella alueemme yrityksiä hyvin joustavasti, Startian johtaja Tommi Virkama sanoo.

 



‹ Siirry "Uutiset"-sivulle

Ajankohtaista

Tilaa uutiskirje

EnergyWeek 2024 houkutteli ennätysmäärän kävijöitä

25.03.2024 | Uutiset
EnergyWeek 2024 keräsi edellisviikolla jälleen kerran Vaasaan ennätysmäärän kävijöitä seminaareihin ja messutapahtumiin.
Lue lisää

Vaikuttavuusmalli kuvaa innovaatioekosysteemityötä

21.03.2024 | Uutiset
Vaasan ekosysteemisopimuksen toimijat ovat laatineet vaikuttavuuspolun, joka kuvaa ekosysteemisopimuksen tavoitteita, panoksia ja toimenpiteitä sekä onnistumisia ja miten niitä mitataan.
Lue lisää

Anniskelulupa edellyttää toiminnan omavalvontaa

18.03.2024 | Uutiset
Ravintola- tai kahvilayrittäjä Suomessa tarvitsee useita erilaisia lupia ja asiakirjoja toimintansa harjoittamiseen laillisesti. Mikäli ravintola tai kahvila aikoo tarjoilla yli 2,8-prosenttisia alkoholijuomia, tarvitaan anniskelulupa, joka oikeuttaa alkoholin anniskeluun.
Lue lisää

Opiskelijoiden ääni on tulevaisuuden ääni

15.03.2024 | Uutiset
Mari Katteluksen kolumni Vaasa Insiderissä
Lue lisää

Ensimmäisellä markkinointiklinikalla vinkkejä yrityksen näkyvyyden vahvistamiseen

08.03.2024 | Uutiset
Maaliskuun 7. päivänä ryhmä pienyrittäjiä kokoontuivat Startiaan saadakseen vinkkejä siitä, miten he voivat vahvistaa markkinointiaan ja näkyä paremmin mahdollisten asiakkaiden keskuudessa. Illan keskusteluissa yrittäjät saivat vinkkejä siitä, miten pienillä resursseilla voidaan saada erinomaista näkyvyyttä – kunhan keskitytään oikeisiin asioihin.
Lue lisää

Maria Haglund VASEKiin työvoiman saatavuuden ja alueen vetovoiman edistämistehtäviin

07.03.2024 | Uutiset
Kasvatustieteiden maisteri Maria Haglund aloitti 4.3.2024 VASEKilla Vaasan seudun työvoiman saatavuuden ja alueen vetovoiman edistämisen tehtävissä projektipäällikkönä. Hänet valittiin yhteensä 40 hakijan joukosta tähän alueen elinvoiman kehittämisen kannalta keskeiseen työtehtävään.
Lue lisää

Ensimmäinen rekrytointi on riski, joka on otettava, kun halutaan kasvaa

06.03.2024 | Uutiset
VASEKin, Vaasan kaupungin ja Vaasan yrittäjien tilaisuuteen 5.3. kokoontuneet yrittäjät pohtivat olisiko heistä ja heidän yrityksistään työnantajiksi. Palvelujohtaja Päivi Ilmonen Profimentorilta muistutti, että yksinyrittäjän ensimmäinen työntekijä ja työpari voi olla sellainen positiivinen asia, joka ei ole rahalla mitattavissa:
Lue lisää

He panostivat, kun kaikki muut vetäytyivät

05.03.2024 | Uutiset
Yli kaksi vuotta kulttuuri- ja tapahtuma-ala eli pandemian vuoksi epävarmuuden aikaa. Kriisin keskellä Henrik Hagnäs ja Dennis Asplund päättivät perustaa HHD Entertainment -yrityksen, joka keskittyy festivaalien, konserttien ja keikkojen järjestämiseen. Bigday-konsepti syntyi, ja tänä vuonna festivaali järjestetään neljännen kerran – ennennäkemättömällä lipunmyynnillä.
Lue lisää