Acebo2 600px

Startian asiantuntijakumppani Acebo Ltd. on digitaalisen markkinoinnin osaaja, joka auttaa kaiken kokoisia ja ikäisiä yrityksiä entistä parempiin markkinointituloksiin.

Startian uusi asiantuntijakumppani auttaa asiakkaitaan saamaan näkyvyyttä ja markkinoimaan yritystään entistä tehokkaammin.
- Tavoitteemme on saada asiakkaallemme kasvua näkyvyyden lisäämisen ja entistä paremmin kohdennetun digitaalisen markkinoinnin avulla, toteaa Rubén Criado, toinen Acebon perustajista.

Näkyvyys on tärkeää

Varsinkin aloittavalle yritykselle näkyvyys on tärkeää, jotta potentiaaliset asiakkaat löytävät yrityksen. Näkyvyyden parantaminen internetin kautta on yritykselle edullisempaa ja tehokkaampaa kuin esimerkiksi lehti-, radio- tai televisiomainosten kautta.

Acebo tarjoaa palveluja, joiden avulla yritys saa näkyvyyttä ja pystyy kohdentamaan markkinointiaan tunnistetuille potentiaalisille asiakkailleen.

- Autamme asiakkaitamme verkkosivujen tekemisessä ja hakukoneoptimoinnissa sekä tekemään markkinointia sosiaalisessa mediassa ja analysoimaan siitä saatavia tuloksia. Lisäksi pystymme automatisoimaan asiakkaan verkossa tapahtuvaa markkinointia, luettelee Isaac Cachero, Criadon yhtiökumppani ja toinen yrityksen perustajista.

Acebo huolehtii siitä, että yritys saa markkinointiin tarvittavat työkalut, mutta yrityksen on itse mietittävä, millaista sisältöä sen markkinointiviestit sisältävät. Sisällöistä voi tietysti keskustella Acebon asiantuntijoiden kanssa samoin kuin siitä, millainen yrityksen digitaalisen markkinoinnin suunnitelma on.

Markkinointiapua asiantuntijalta

Startian Tommi Virkama on iloinen saatuaan Acebon kaltaisen asiantuntijaorganisaation Startian yhteistyökumppaniksi. Markkinointi ja etenkin internetissä tapahtuva markkinointi on tärkeää niin aloittaville kuin muillekin yrityksille.

- Asiantuntijakumppaneiden rooli korostuu niissä tilanteissa, jolloin meidän oma asiantuntemuksemme ei riitä. Heidän kauttaan Startian asiakkaat saavat tarvitsemaansa tietoa, Virkama toteaa.

Virkama uskoo, että Acebon perustajien kansainvälinen kokemus ja Etelä-Eurooppalaiset juuret antavat myös Startian asiakkaille laajempaa näkökulmaa markkinointiin.

Pari vuotta sitten perustettu Acebo on syntynyt tavallaan Wärtsilän markkinointiosaston spinoffina. Espanjalaiset ICT-opiskelijat Isaac Cachero ja Rubén Criado tulivat vuosia sitten Vaasaan opiskelijavaihtoon Erasmus-ohjelman kautta. Alun perin heidän oli tarkoitus olla harjoittelijana Wärtsilän digitaalisen markkinoinnin osastolla vain puoli vuotta, mutta toisin kävi. Molemmat miehet jäivät Vaasaan ja Wärtsilään.

Acebo tekee edelleen yhteistyötä Wärtsilän kanssa, mutta palvelee mielellään myös muita asiakkaita. Asiakaskuntaan kuuluu niin isoja kuin pieniä yrityksiä. Tällä hetkellä yrityksen palveluksessa on viisi henkilöä ja yrityksen työkieli on pääasiassa englanti.

Lisätietoja Acebon palveluista löytyy heidän verkkosivuiltaan: https://www.acebodigitalmarketing.com/fi/.

 

Teksti ja kuva: Johanna Haveri 

AsiantuntijaTietaaLogo web

Aiemmin Asiantuntija tietää -sarjassa ilmestyneitä:

Tilitoimisto on avaintekijä yrityksen menestykselle  

Monipuolinen asianajotoimisto neuvoo myös somessa

Käytännöllinen yhdistelmä pankki- ja vakuutuspalveluja

Nettiin kannattaa panostaa

 

StartiaUYKIns 400px

‹ Siirry "Artikkeleita"-sivulle