Uutta ja uusvanhaa asiantuntemusta VASEKin hallitukseen

07.04.2017

Vaasanseudun Kehitys Oy VASEKin 6.4.2017 pidetyssä yhtiökokouksessa yhtiön hallitukseen valittiin seuraavat henkilöt:

varsinainen jäsen kunta/taho varajäsen
Tomas Häyry        Vaasa Susanna Slotte-Kock
Rurik Ahlberg Mustasaari Mikael Alaviitala
Janne Laine Laihia Tapio Nyysti
Mats Brandt Maalahti Håkan Knip
Miko Heinilä Isokyrö Pirkko Viljanmaa
Christina Båssar Korsnäs Göran Östberg
Mikko Ollikainen Vöyri Göran Westerlund
Pasi Tuominen teollisuus Juha Häkkinen
Susanna Ristiluoma pk-sektori Maria Norrlin-Asplund
Reijo Lidman pk-sektori Antti Romu
Jari Kuusisto korkeakoulut Örjan Andersson

Toimitusjohtaja Pekka Haapanen on iloinen, että hallitukseen tuli uusia kasvoja:

Christina Båssar ja Mikko Ollikainen ovat toimineet hallituksessamme aiemminkin, mutta on hienoa, että he ovat nyt uusien kuntien edustajina hallitustyössä taas mukana. PK-sektorin näkemys seudun kehittämisestä on tärkeä, joten uuden jäsenen, yrittäjä Reijo Lidmanin näkemystä arvostetaan. Ikävää on, että Suvi Ronkainen joutui jäämään pois hallituksestamme, mutta saimme tilalle Jari Kuusiston, joka pääsee nyt perehtymään entistä syvemmin yhtiömme toimintaan.

Uusia varajäseniä VASEKin hallituksessa ovat Göran Östberg ja Göran Westerlund. Westerlund on aiemmin ollut hallituksen varsinaisena jäsenenä Oravaisten kunnan edustajana.

Hallituksen puheenjohtajana jatkaa Tomas Häyry, ja sihteerinä toimii toimitusjohtaja Haapanen. Uusi hallitus kokoontuu järjestäytymiskokoukseen 20.4.2017, jolloin valitaan hallituksen varapuheenjohtaja sekä vahvistetaan työvaliokunnan kokoonpano.

VASEKin vuosikertomus 2016

Päivitys 20.4.2017: Hallitus valitsi järjestäytymiskokouksessaan varapuheenjohtajakseen Reijo Lidmanin. Työvaliokunnan muodostavat Tomas Häyry, Reijo Lidman, Rurik Ahlberg, Miko Heinilä ja Pekka Haapanen.

toimitusjohtaja Pekka Haapanen, 040 507 7330
hallituksen puheenjohtaja Tomas Häyry, 040 540 5412